Details of Project |
Campus |
Hat Yai Campus |
Faculty/ Office |
Faculty of Management Sciences |
Name of the Club |
ชุมนุมการตลาดเพื่อสังคม |
Type of Activity |
Academic |
Category of Activity |
Selective Type |
Activity to Promote |
|
Achieve the goals |
|
Activity Hour |
3 |
Date |
23 February 2018 to 23 February 2018 |
Academic Year |
2560 (2017) |
Academic Term 2 |
The responsible staff |
ชุมนุมการตลาดเพื่อสังคม |
Details |
การจัดนิทรรศการเกี่ยวกับการตลาดในยุคไทยแลนด์ 4.0 และมีการเสวนาในหัวข้อ เราจะเตรียมพร้อมอย่างไร กับ Thailand 4.0 |
Number of Student participating |
132
|
Budget |
Government Budget |
0 |
Faculty Budget |
7500 |
University Income |
0 |
Student Extracurricular Activity Fee |
0 |
Student Club Budget |
0 |
Other Sources of Finance |
0 |
Total Money Spent |
6576 |
Total |
7500 |