Details of Project |
Campus |
Trang Campus |
Faculty/ Office |
Prince of Songkla University Trang Campus |
Name of the Club |
MICE |
Type of Activity |
Academic |
Category of Activity |
Compulsory Selective Type |
Activity to Promote |
|
Achieve the goals |
|
Activity Hour |
6 |
Date |
24 November 2010 to 25 November 2010 |
Academic Year |
2553 (2010) |
Academic Term 2 |
The responsible staff |
อ.วิญญู วัฒนยนต์กิจ |
Details |
นักศึกษาวิชา 946-262 การจัดการการตลาด และรายวิชา 946-362 การสื่อสารทางการตลาดแบบครบวงจร แบ่งกลุ่มกันหาสินค้า OTOP แต่ละจังหวัดในภาคใต้ มาขายในงาน โดยนักศึกษาเป็นผู้ดำเนินการเองทั้งหมด |
Number of Student participating |
200
|
Budget |
Government Budget |
0 |
Faculty Budget |
0 |
University Income |
0 |
Student Extracurricular Activity Fee |
0 |
Student Club Budget |
0 |
Other Sources of Finance |
0 |
Total Money Spent |
0 |
Total |
0 |